DİMES yenileniyor: "İçecek Bi’Şey" ile yeni logo tanıtıldı

Vitrin 07.11.2025 - 13:48, Güncelleme: 07.11.2025 - 13:48 3361 kez okundu.
 

DİMES yenileniyor: "İçecek Bi’Şey" ile yeni logo tanıtıldı

Sonsuz dönüşümü ve sürekli akışı, kendi gibi olabilmenin öz güvenli çekim gücüyle sahiplenen DİMES, markanın canlılık ve dönüşüm ruhunu yansıtan yeni logo ve sloganını tanıttı.
DİMES’in keskin köşeler ve öngörülebilir sınırlar içermeyen yeni logosu, sonsuz dönüşüm döngüsünü ve kapsayıcı kolektivizmi vurgulayan daire formu, devinimi simgeleyen dalgalar, bu yaklaşımla bütünleşen daha canlı renkler ve modern, samimi hatlara sahip tipografiyle tasarlandı.  Markanın kendi gibi olmanın gücüne olan inancı da “İçecek Bi’Şey” sloganıyla somutlaştı. “Biz Artık Çerçevelere Sığmıyoruz” Markanın zamanın ve normların ötesinde yaşayan ruhunu yansıtan bu değişiminin, bir konumlama lansmanından çok öte, yeni bir dönemin başlangıcı olduğunu vurgulayan DİMES CMO’su (Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı) Duygu Süleymanoğlu, “Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu markası DİMES, 60 yılı aşkın köklü geçmişinde her zaman kendi gibi olabilmiş; kendi yolunu çizerek dönüşümü kucaklayabilmiş bir markadır. Bizi bugünlere taşıyan logomuz güvenli bir çerçeveydi; ama biz artık çerçevelere sığmıyoruz. Biz akışın, keyfin ve yaşadığımız her dönemin popüler kültürünün markasıyız. Bu değişim, markamızın yaşayan ruhunu, hep birlikte değer yaratma gücümüzü ve birlikte gelişen kültürümüzü simgeliyor. Keskin köşelerle belirlenmiş kesin kurallara, kısıtlayıcı kalıplara ve mutlak kabullere inanmıyoruz. Küresel bir içecek ve gıda markası olma yolculuğumuzda, bilinen pazarlama kurallarına uymadan kendi yolumuzu çizmeye devam edeceğiz” dedi. “Sen olduğun halinle sensin, DİMES de İçecek Bi’Şey” DİMES Pazarlama Direktörü Merve Keten de, markanın temel değerlerinden ödün vermeden kendi gibi olabilme gücüne vurgu yaparak, “Samimiyetimiz ve gerçekliğimizle kendimiz gibi olabilen, Sigma ruhlu bir markayız. Bu da bize hem çoklu kimlikleri hem de yaşadığımız dönemin akışını ve popüler kültürünü sahiplenebilme gücü veriyor; markamıza sürekli bir canlılık kazandırıyor. Sadece şu anda değil, zamanın ötesinde de yankılanacak farklı yenilikleri keşfedip, herkesle paylaşarak heyecanı çoğaltıyoruz” şeklinde konuştu. Merve Keten sözlerini şöyle sürdürdü: “Tüketicilerimizle kurduğumuz bağın gücü de kendin gibi olabilmenin benzersiz çekim gücünden besleniyor. Her bireyin kendine has duruşuyla sahip olduğu çekim gücüne ve kendi değeriyle çevresine değer kattığına inanıyoruz. Gerçek olmayan vaatler yerine insanın gerçeğini kabul edip, buna göre yaşıyoruz; kolektif bağlar kurup, alışılmışın ve sıradanlığın dışında hep birlikte yürüyoruz. Tüketicimize ‘Sen olduğun halinle sensin, DİMES de İçecek Bi’Şey’ diyoruz. Logomuzun tasarımı, tipografisi ve tıpkı geleceğimiz gibi daha canlı olan yeni renklerimiz de bu yaklaşımı tamamlıyor.” dedi. “Ruhumuzda Var Olan Canlılık ve Dönüşümü, Yeni Konumlamamıza da Yansıttık” Yeni logo ve sloganın, DİMES’in ulusal ve uluslararası ödüllü, büyük ses getiren kampanyalarını yürüten uzun soluklu iş ortağı Reklamania Creative’in imzasını taşıdığını belirten Merve Keten, “Yeni logomuzun, görsel dünyasının, marka evimizin ve sloganımızın alt markalarının 10 yılı aşkın süredir birlikte çalıştığımız iş ortağımızın imzasıyla tek bir elden çıkması da çok önemli. Tüm bu çalışmalar, Reklamania’nın bize önerdiği ve DİMES’in ruhu ile çok uyumlu olan Akışkan Marka (Liquid Brand) konumlaması kapsamında gerçekleştirildi. Ruhumuzda var olan, her gün her işimize yansıyan canlılık ve dönüşümü, markamızın konumlamasına da yansıttık” dedi. Merve Keten, yeni nesil ürünleri ve ezber bozan iletişim tarzıyla farklı bir noktaya gelen DİMES’in alışıldık pazarlama normlarına uymayan adımlar ve beklenmedik sürprizlerle yoluna devam edeceğini de sözlerine ekledi.
Sonsuz dönüşümü ve sürekli akışı, kendi gibi olabilmenin öz güvenli çekim gücüyle sahiplenen DİMES, markanın canlılık ve dönüşüm ruhunu yansıtan yeni logo ve sloganını tanıttı.

DİMES’in keskin köşeler ve öngörülebilir sınırlar içermeyen yeni logosu, sonsuz dönüşüm döngüsünü ve kapsayıcı kolektivizmi vurgulayan daire formu, devinimi simgeleyen dalgalar, bu yaklaşımla bütünleşen daha canlı renkler ve modern, samimi hatlara sahip tipografiyle tasarlandı. 

Markanın kendi gibi olmanın gücüne olan inancı da “İçecek Bi’Şey” sloganıyla somutlaştı.

“Biz Artık Çerçevelere Sığmıyoruz”

Markanın zamanın ve normların ötesinde yaşayan ruhunu yansıtan bu değişiminin, bir konumlama lansmanından çok öte, yeni bir dönemin başlangıcı olduğunu vurgulayan DİMES CMO’su (Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı) Duygu Süleymanoğlu, “Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu markası DİMES, 60 yılı aşkın köklü geçmişinde her zaman kendi gibi olabilmiş; kendi yolunu çizerek dönüşümü kucaklayabilmiş bir markadır. Bizi bugünlere taşıyan logomuz güvenli bir çerçeveydi; ama biz artık çerçevelere sığmıyoruz. Biz akışın, keyfin ve yaşadığımız her dönemin popüler kültürünün markasıyız. Bu değişim, markamızın yaşayan ruhunu, hep birlikte değer yaratma gücümüzü ve birlikte gelişen kültürümüzü simgeliyor. Keskin köşelerle belirlenmiş kesin kurallara, kısıtlayıcı kalıplara ve mutlak kabullere inanmıyoruz. Küresel bir içecek ve gıda markası olma yolculuğumuzda, bilinen pazarlama kurallarına uymadan kendi yolumuzu çizmeye devam edeceğiz” dedi.

“Sen olduğun halinle sensin, DİMES de İçecek Bi’Şey”

DİMES Pazarlama Direktörü Merve Keten de, markanın temel değerlerinden ödün vermeden kendi gibi olabilme gücüne vurgu yaparak, “Samimiyetimiz ve gerçekliğimizle kendimiz gibi olabilen, Sigma ruhlu bir markayız. Bu da bize hem çoklu kimlikleri hem de yaşadığımız dönemin akışını ve popüler kültürünü sahiplenebilme gücü veriyor; markamıza sürekli bir canlılık kazandırıyor. Sadece şu anda değil, zamanın ötesinde de yankılanacak farklı yenilikleri keşfedip, herkesle paylaşarak heyecanı çoğaltıyoruz” şeklinde konuştu.

Merve Keten sözlerini şöyle sürdürdü: “Tüketicilerimizle kurduğumuz bağın gücü de kendin gibi olabilmenin benzersiz çekim gücünden besleniyor. Her bireyin kendine has duruşuyla sahip olduğu çekim gücüne ve kendi değeriyle çevresine değer kattığına inanıyoruz. Gerçek olmayan vaatler yerine insanın gerçeğini kabul edip, buna göre yaşıyoruz; kolektif bağlar kurup, alışılmışın ve sıradanlığın dışında hep birlikte yürüyoruz. Tüketicimize ‘Sen olduğun halinle sensin, DİMES de İçecek Bi’Şey’ diyoruz. Logomuzun tasarımı, tipografisi ve tıpkı geleceğimiz gibi daha canlı olan yeni renklerimiz de bu yaklaşımı tamamlıyor.” dedi.

“Ruhumuzda Var Olan Canlılık ve Dönüşümü, Yeni Konumlamamıza da Yansıttık”

Yeni logo ve sloganın, DİMES’in ulusal ve uluslararası ödüllü, büyük ses getiren kampanyalarını yürüten uzun soluklu iş ortağı Reklamania Creative’in imzasını taşıdığını belirten Merve Keten, “Yeni logomuzun, görsel dünyasının, marka evimizin ve sloganımızın alt markalarının 10 yılı aşkın süredir birlikte çalıştığımız iş ortağımızın imzasıyla tek bir elden çıkması da çok önemli. Tüm bu çalışmalar, Reklamania’nın bize önerdiği ve DİMES’in ruhu ile çok uyumlu olan Akışkan Marka (Liquid Brand) konumlaması kapsamında gerçekleştirildi. Ruhumuzda var olan, her gün her işimize yansıyan canlılık ve dönüşümü, markamızın konumlamasına da yansıttık” dedi.

Merve Keten, yeni nesil ürünleri ve ezber bozan iletişim tarzıyla farklı bir noktaya gelen DİMES’in alışıldık pazarlama normlarına uymayan adımlar ve beklenmedik sürprizlerle yoluna devam edeceğini de sözlerine ekledi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve favorilezzetler.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.