Altınkılıç, Kenan ve Zayn Sofuoğlu ile Nesilden Nesile Başarıyı Taçlandırıyor

Güncel 05.11.2025 - 21:49 1297 kez okundu.
 

Altınkılıç, Kenan ve Zayn Sofuoğlu ile Nesilden Nesile Başarıyı Taçlandırıyor

Türkiye’nin köklü süt markası Altınkılıç Süt Ürünleri, 68 yıllık yolculuğunda yeni bir döneme güçlü bir giriş yaptı.
1957’de temelleri atılan marka, 1991’de markalaşma sürecini başlatarak peynir çeşitleriyle sektörde lider konuma yükseldi. 2004 yılında ise Türkiye’de kefiri ilk kez üreten marka olarak tarihe geçti. Günümüzde 41.000 m² üretim tesisi, 350 kişilik uzman ekip ve günlük 600 ton kapasite ile faaliyet gösteren Altınkılıç, 60.000’den fazla satış noktasında tüketicilerle buluşuyor. Kefiri bir yaşam alışkanlığına dönüştüren marka, milyonlara sağlık ve doğallık sunuyor. Bu başarı hikâyesinin yeni yüzleri ise milli motosiklet şampiyonu Kenan Sofuoğlu ve oğlu Zayn Sofuoğlu oldu. “Nesilden nesile aktarılan başarı” temasını temsil eden baba-oğul, Altınkılıç’ın güç, dayanıklılık ve güven değerlerini somutlaştırıyor. Marka yetkilileri lansmanda şu açıklamayı yaptı: “68 yıldır doğallık, kalite ve yenilikten ödün vermedik. Bugün bu değerleri Kenan ve Zayn Sofuoğlu ile paylaşmaktan gurur duyuyoruz.” Altınkılıç, bu iş birliğiyle markasını daha geniş kitlelere taşımayı ve kefirin şifasını nesiller boyu sürdürmeyi hedefliyor.
Türkiye’nin köklü süt markası Altınkılıç Süt Ürünleri, 68 yıllık yolculuğunda yeni bir döneme güçlü bir giriş yaptı.

1957’de temelleri atılan marka, 1991’de markalaşma sürecini başlatarak peynir çeşitleriyle sektörde lider konuma yükseldi. 2004 yılında ise Türkiye’de kefiri ilk kez üreten marka olarak tarihe geçti.

Günümüzde 41.000 m² üretim tesisi, 350 kişilik uzman ekip ve günlük 600 ton kapasite ile faaliyet gösteren Altınkılıç, 60.000’den fazla satış noktasında tüketicilerle buluşuyor. Kefiri bir yaşam alışkanlığına dönüştüren marka, milyonlara sağlık ve doğallık sunuyor.

Bu başarı hikâyesinin yeni yüzleri ise milli motosiklet şampiyonu Kenan Sofuoğlu ve oğlu Zayn Sofuoğlu oldu. “Nesilden nesile aktarılan başarı” temasını temsil eden baba-oğul, Altınkılıç’ın güç, dayanıklılık ve güven değerlerini somutlaştırıyor.

Marka yetkilileri lansmanda şu açıklamayı yaptı:

“68 yıldır doğallık, kalite ve yenilikten ödün vermedik. Bugün bu değerleri Kenan ve Zayn Sofuoğlu ile paylaşmaktan gurur duyuyoruz.”

Altınkılıç, bu iş birliğiyle markasını daha geniş kitlelere taşımayı ve kefirin şifasını nesiller boyu sürdürmeyi hedefliyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve favorilezzetler.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.